si cOmEL & si hEnsEm

Thursday, February 28, 2019

Brownies Cookies

Hi uols...

Hari ni aku siapkan tempahan brownies untuk customer. Aku jual brownies tau.. Hihi..

Dah alang-alang tu, buat brownies cookies untuk kudap-kudap.. Hihihi..

Dah lama tak buat brownies cookies ni. Bukan apa, kadang buat, kedut tak jadi. Macam tak comel pulak bila tak berkedut.. Tu yang malas nak buat.. Hihihi..

Resepi pun ambil dari blog juga.. Klik SINI untuk resepi.. Aku suka derhaka resepi. Hahaha.. Ada yang aku kurangkan, ada yang aku lebihkan. Korang pandai-pandai la.. Ikut sebijik-sebijik pun dah ok..

Atau pun korang boleh ikut resepi Azlina Ina. Boleh search je kat facebook..

Bawah ni gambar brownies cookies yang dah siap tadi...



Comel-comel kan cookies ni. Hihihi.. Korang try la buat.. Tak susah pun.. Tapi kalau buat, kena banyak-banyak sebab, sekali hadap je boleh habis ni.. Hahahaha...

Ok guys.. See you again.. 😉

No comments: